hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

Fókuszban a fenntarthatóság, és ha belelapoznak, megtudhatják azt is, kik lettek az idei „Az Év Boltja 2020” versenyünk győztesei!

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-11

Elérkezett a pillanat: most kiderül, hogy kik lettek Az Év Boltja verseny legjobbjai 2020-ban! Online díjátadó gálánkat itt, a cikkbe ágyazott videóban láthatják!

#3
Store Insider
2020-06-02

Fennállásának 15. évfordulóját ünnepli a Manna ABC.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#5
2020-03-13
23:59:00

Store Insider szaklap idén hetedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. Meghosszabbított nevezési határidő: március 13. 

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-05

Szálljon ön is versenybe Az Év Boltja 2020 díjért! 

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-02

Az Store Insider szaklap ismét, immáron hetedik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyét!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-31

A barkácslánc nagy hangsúlyt fektet a mobilapplikációja további optimalizálására.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.