hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 195
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

Az ellenkezőjét csinálja az Amazon annak, amit eddig tett. Az interneten született Amazon egyre inkább hagyományos boltokban gondolkodik.

#3
2019-03-01
18:00:00

A Store Insider (korábbi nevén Élelmiszer) szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése. Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

#4
Store Insider >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-22

Ötödször indul Az Év Boltja verseny. További jó hír, hogy a pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A játékpiac éves forgalmának csaknem a felét érheti el az év végi ünnepi időszakban.

#6
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#7
Store Insider
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A vállalat egyébként is mozgalmas időszakot tudhat maga mögött.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.