hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-06

Életmentő eszközök beszerzése, interaktív kiállítás és szenzoros fejlesztőkert is megvalósulhat a támogatással.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Idén január 21-től február 17-ig tart a cég „Ön választ, mi segítünk” nevű közösségi programjának szavazása.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-07

Közel 300 pályázat érkezett a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Közösségépítési koncepciókat díjaz programja keretében a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

November 16-ig lehet leadni a közösségépítő pályázatokat az „Ön választ, mi segítünk” program keretében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A cég ötödször is elindítja  „Ön választ, mi segítünk” nevű pályázati programját.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

168 helyi közösségépítő program megvalósulását támogatja a Tesco.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Új szakaszba lépett a Tesco közösségtámogató programja.

#9
Store Insider >> pályázat
2018-04-12

344 szervezet pályázott a Tesco közösségeket támogató programjára.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A Tesco ismét elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által odaítélt védjegyet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.