hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

A Tesco elindította a kiskereskedelmi szektor legjelentősebb önkéntes programját.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-30

Az „Ön választ, mi segítünk” kezdeményezésben résztvevő projekteket 3 millió zsetonnal támogatták a vásárlók.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

A vásárlók még eldönthetik, melyik programot támogatják a vállalat közösségépítő pályázatán.

#5
Store Insider
2019-06-27

Jótékony akcióra buzdít a kultikus páros a Tesco kampányában.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-17

Elindult a szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A hatodik fordulóra országszerte 383 pályázat érkezett.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

Öt nappal tovább lehet jelentkezni az áruházlánc közösségépítő pályázatára.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Még több oktatási intézmény, sőt már társasházak is jelentkezhetnek a pályázati programra.

#10
Store Insider >> pályázat
2019-04-02

Az áruházlánc hatodik alkalommal, a pályázók körét bővítve támogatja a helyi közösségeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.