hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Store Insider >> pályázat
2020-03-04

Újabb 43 millió forint támogatás 182 helyi projektre.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

Hetedik alkalommal hirdette meg helyi közösségeket támogató pályázati programját a Tesco.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

November 15. délig lehet jelentkezni a Tesco közösségépítő pályázatára.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-09

A Tesco hetedik alkalommal támogatja a helyi közösségi kezdeményezések megvalósítását.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

A Tesco elindította a kiskereskedelmi szektor legjelentősebb önkéntes programját.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-30

Az „Ön választ, mi segítünk” kezdeményezésben résztvevő projekteket 3 millió zsetonnal támogatták a vásárlók.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

A vásárlók még eldönthetik, melyik programot támogatják a vállalat közösségépítő pályázatán.

#9
Store Insider
2019-06-27

Jótékony akcióra buzdít a kultikus páros a Tesco kampányában.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-17

Elindult a szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.