hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

A most aláírt megállapodás 5 éves időtartamra vonatkozik.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Új stratégiát javasol a méhek és egyéb beporzók populációi hanyatlásának megállítására egy kutatócsoport.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A terjeszkedés megerősítésére külön céget alapított a vállalat.

#6
Store Insider
2017-04-03

Az élelmezéshez és a fenntartható gazdálkodáshoz is hozzájárulnak a FAO globális volumenű felmérései. (Frissített!)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Mindeközben a „régi motorosok” is folytatják térhódításukat a Földközi-tenger környékén.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-26

A frissen beiktatott moduláris lézervágó rendszer jelentősen felpörgeti majd a termelékenységet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-10

A Somapak fele részben európai uniós forrásból fedezi a beruházást.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2014-06-23

Már az EU is korlátozza az amerikai sertésimportot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.