hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1281
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-05

Cukorral és étolajjal kereskedő szervezett bűnözői csoportot számoltak fel a napokban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A NAV az egészségügyi veszélyhelyzet hatására növelheti a vizsgálatok intenzitását.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Július 1-jén életbe lép a NAV online adatszolgáltatási kötelezettség.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Május közepén már megállt a lejtmenet.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Ezen túl a többi közép-európai részlegére több figyelmet kíván fordítani a vállalat.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

Türelmi időszakot vezet be a NAV az online számlaadat-szolgáltatás ellenőrzésekor. 

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-03

Fél éves halasztást javasolnak az elektronikus kereskedelmi áfa jogszabálymódosító csomag bevezetésére.

#8
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Áfacsalás miatt tartóztattak le három férfit Pécsen.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

A járvány után is fizetni kell majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.