hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 216
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-05

Cukorral és étolajjal kereskedő szervezett bűnözői csoportot számoltak fel a napokban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Áfacsalás miatt tartóztattak le három férfit Pécsen.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Adózottként forgalmazott adózatlan termékeket egy nyolc tagú bűnszervezet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-18

Egy négy nő által működtetett cégháló csaknem egymilliárd forint adót csalt el élelmiszerekkel.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-09

Az áfakulcs mérséklése az elemzett termékcsoportok mintegy felénél nem vitte lejjebb a fogyasztói árakat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

Külföldről származó szója és tojás áfafizetés nélküli értékesítéséhez nyújtottak segítséget a vádlottak.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Továbbfejlesztik az uniós adórendszert az elektronikus kereskedelmi csalások ellen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A lefülelt bűnszervezet 2017-ben bűncselekmények elkövetésére hozott létre gazdasági társaságokat.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-16

Hivatalos nevén tranzakcióshálózat-elemző (TNA) eszköz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az elkövetők kávé, cukor, csokoládé és energiaital kereskedelmével foglalkoztak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.