hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-05

Cukorral és étolajjal kereskedő szervezett bűnözői csoportot számoltak fel a napokban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A lefülelt bűnszervezet 2017-ben bűncselekmények elkövetésére hozott létre gazdasági társaságokat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

A nemzeti agrárgazdasági kamara a fordított ÁFA-alkalmazás meghosszabbítását javasolja.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Összesen több ezer tonna, Romániából importált gabonát adtak el a forgalmi adó megfizetése nélkül.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

Az elkövetőknek egyébként úgy is mindegy, hogy milyen termékcsoporttal jutnak illegális profithoz.

#7
Store Insider
2017-04-07

Az akcióban a pénzügyi nyomozók 42 helyszínen tartottak házkutatást.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Az EB általános fordított adózásról szóló javaslata is napirendre került a tanácskozáson.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-28

A bűnözői csoport a nettó áron beszerzett árut már adóval terhelve adta tovább a láncolat következő tagjának.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-17

A NAV 155 tonna műtrágyát is lefoglalt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.