hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 553
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-07-28

Húsfeldolgozó kisüzemet létesített Hajdúnánáson a szociális szövetkezet, 178 milliós BM-támogatásból.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

A most aláírt megállapodás 5 éves időtartamra vonatkozik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A pandémia okozta bizonytalanságok globális szinten beárnyékolják a középtávú mezőgazdasági kilátásokat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

A létesítmény egyik célja, hogy hátteret biztosítson a géntartalékok képzéséhez.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Nagy István: a koronavírus után a legfontosabb dolog a fejlesztés.

#7
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A járványhelyzet miatt ugyanakkor kicsit más keretek között fog sor kerülni az eseményre.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-20

Az agráriumban rugalmasabbá váltak az egyszerűsített foglalkoztatás szabályai.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-30

A Magosz elnöke szerint a mezőgazdasági munkavégzést a járvány nem akadályozza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.