hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2169
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-16

Itt az új „mentes” alapanyag.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A Spice Communication készítette az áruházlánc kampányát.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#4
Store Insider
2019-05-13

Országos kutatásban vizsgálták a hazai családok reggelizési szokásait.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-03

Az ok az afrikai sertéspestis Kínában történő megjelenése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Látványkonyhával, gyermeksarokkal és fotókiállítással várja az érdeklődőket a „Kapj rá!” kampány Agárdon.

#7
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#8
Store Insider
2019-04-29

Az elmúlt 10 év étrendkiegészítő-vizsgálatainak, illetve a sportolóknak szánt termékek tiltott hatóanyagai analitikai elemzéseinek tapasztalatait összegezték.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Ennyit takaríthatnak be a világon a 2019/2020. gazdasági évben.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.