hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2574
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

Látványfőzéssel indult útjára a kampány.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

Az EU a teljes élelmiszer-ellátási láncban átláthatóbbá tenné az árak alakulását.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A világszintű termelés stagnálása mellett a fogyasztás szemlátomást növekszik.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Öt évig húzódó tárgyalások után sikerült megszerezni az engedélyt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

A negyedik hónapban a fogyasztói árak átlagosan 3,9 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Világszinten a gabonaféléket kivéve az összes alapvető élelmiszer-alapanyag ára emelkedett.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-08

A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webshopját, a házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A bővülő termelés, a stagnáló belső fogyasztás és az élénk külső kereslet együttes hatása szítja a növekedést.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az élelmiszerforgalom bővülésének mértéke mindazonáltal 2017 áprilisa óta a legalacsonyabb volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.