hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1918
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

A tranzakcióval a világ negyedik legnagyobb kizárólag szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportja jön létre.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A cég igazgatósága részvényenként 1300 forintos osztalék kifizetését javasolja a társaság közgyűlésének.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A zöldmezős beruházásban megvalósult létesítmény várhatóan novemberre készül el.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

A Nyírzem cégcsoport 20, a Mecsek Füszért 70 éve alakult meg. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

Európai Unió Bírósága (CJEU) semmisnek nyilvánította az Európai Bizottság korábbi döntését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az üzemben zabpehelylisztet, zabpelyhet és prémium zabpelyhet állítanak majd elő.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az eljövendő évtizedben 100 milliárd forintnyi beruházást tervez megvalósítani a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az árbevétele pedig csaknem 10 százalékkal növekedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.