hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Egy nap alatt 78 milliárd forintot költöttek el a magyar vásárlók.

#4
Store Insider
2019-01-14

Az eMAG hangsúlyozta, hogy teljes mértékig együttműködnek a GVH-val az ügy tisztázása érdekében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A piaci folyamatok teszik szükségszerűvé az árváltozást.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Az árrugalmasság segítségével a jövőre vonatkozóan tudunk döntést hozni.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

A kiskereskedelmi óriásokat is érintő vizsgálatai során a GVH nem talált áregyeztetés nyomára.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-05-24

Az ALDI 3 magyarországi üzletének parkolójában mostantól diszkont automata üzemanyagtöltő állomások üzemelnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.