hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 167
#1
Store Insider
2020-06-30

A koronavírus miatt 10%-kal nőtt az európai kisker forgalma. A napi fogyasztási cikkek hazai piaca 18%-kal bővült.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

2019-ben Magyarország az uniós átlaghoz képest olcsóbban kínálta a termékeit.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

A folyó termelőfelhasználás volumene 0,6 százalékkal, árai átlagosan 3,3 százalékkal emelkedtek.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

Az értéke 500 millió euróval volt kisebb az egy évvel korábbinál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

Az élelmiszerek külkereskedelme 916 millió euró aktívumot hozott.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Idén szeptemberben 6,2 százalékkal nőttek a mezőgazdasági termelői árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.