hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4120
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

Az Aldi idén is támogatja a Bátor Tábort, amelyet most digitálisan rendeznek meg.  

#2
Store Insider
2020-07-06

Ez a méretes zöld oszlop nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-03

Alapanyagraktárat hozott létre 564 millió forintból, a Magyar Gomba Kertész Kft.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

(Bizonyos határokon belül) mindenki megtalálhatja közöttük az ízlésével leginkább harmonizáló készítményt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Drive-In átvétellel.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Tesco Magyarországon az előző évhez képest 36 százalékkal kevesebb élelmiszerhulladékot termelt.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-06-30

Az édes jégkrémek különlegessége, hogy nem csak gluténmentesek, nem tartalmaznak tejet sem. (x)

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.