hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3948
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-12-10

Az ALDI számos, felelős haltenyésztésből származó friss tengeri és édesvízi hallal várja vásárlóit.(x)

#2
Store Insider
2019-12-09

Elektronikus polccímkékkel és központi, felhő alapú árazással szerez versenyelőnyt a hazai Euronics hálózat.(x)

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

1993-ban nyílt meg az első Rossmann.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-05

Épül az országos hálózat. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Nagyvállalati partnerekkel erősítve indul az első hazai agrárinkubátor program.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Gyümölcsözőnek bizonyult a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Mindeközben az áruházlánc minden egységében jelnyelvi videótolmács szolgáltatás indul.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

A vállalat több saját márkás vajkrém és tejföl termékéről eltűnik a műanyagfedél.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Az ideiglenes egységekben a vásárlók száma idén a 100 000-es határt is meghaladta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.