hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1914
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-12-10

Az ALDI számos, felelős haltenyésztésből származó friss tengeri és édesvízi hallal várja vásárlóit.(x)

#2
Store Insider
2019-12-09

Elektronikus polccímkékkel és központi, felhő alapú árazással szerez versenyelőnyt a hazai Euronics hálózat.(x)

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

1993-ban nyílt meg az első Rossmann.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Gyümölcsözőnek bizonyult a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Mindeközben az áruházlánc minden egységében jelnyelvi videótolmács szolgáltatás indul.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Az ideiglenes egységekben a vásárlók száma idén a 100 000-es határt is meghaladta.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Idén közel 400 tonna szaloncukrot tervez értékesíteni az áruházlánc.

#8
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-11-26

Különleges kedvezményekkel várja utasait a Black Thursday alkalmából, november 28-tól két héten át.(x)

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

Kiváló alternatíva a húsmentes és klímatudatos étkezéshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.