hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1781
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

2025-től nem kapható ketreces tartásból származó tojás a cég üzleteiben.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Parasportoló fiataloknak szerveztek országos bajnokságot az Auchan támogatásával.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az Aldi csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

A vállalat megváltozott munkaképességű és autista munkavállalókat is alkalmaz.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

Számos újdonsággal készül a húsvétra az Auchan.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Megrepedhet a Sodastar szódagéphez tartozó kellék.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

A 2018-2019-es pénzügyi évben a cég közép-európai részlegénél több mint 50 százalékos volt a javulás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A tavalyi szintet is meghaladhatja az értékesítés az ünnepek alatt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

Sorra száműzik kínálatukból a külön beszerezhető konyhakéseket.

#10
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-04-08

Az ALDI-nál nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is hazai tejből készül. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.