hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 565
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

1300 forinttal drágább egy átlagos nagybevásárlás, mint tavaly ilyenkor.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-03

Alapanyagraktárat hozott létre 564 millió forintból, a Magyar Gomba Kertész Kft.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Hazánkban idén mintegy 525 hektáron termesztenek a gyümölcsből.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Már megindult az újranyitás.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Nagy István a helyi termékek jelentőségére hívta fel a figyelmet a megnyitón.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A NAK felhívja az áruházláncok figyelmét, hogy törvényesen és tisztességesen járjanak el a beszerzéseik során.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A Magosz elnöke szerint túl alacsony a hazai gyártású élelmiszerek felhasználásának aránya.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

A különadó és lehetséges következményei.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-24

Ezen a piacon gyakran még normál üzemmenet mellett is nehéz pontosan látni a trendeket, most szinte lehetetlent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.