hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-31

Top 10 leggyorsabban bővülő háztartási vegyi áru kategória.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-28

Az Európaiak eközben inkább más árukategóriákban takarékoskodnak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-12-03

A tavalyi évhez képest több változás is történt a diszkont csatornában, például a legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki - a GfK tanulmánya.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2010-11-09

A Hungarikum Szövetség megbízásából a Budapesti Corvinus Egyetem felmérést végzett a magyar élelmiszertermékek hazai kiskereskedelemben betöltött arányának becslése érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.