hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 61
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Az ALDI Magyarország karbon semlegesség projektjével idén is elnyerte a CSR Hungary díját.

#4
Store Insider
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#5
Store Insider
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-03

A Spar franchise hálózatához az elmúlt egy évben 25 eladóhely csatlakozott.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A Starship több mint 248%-os növekedést ért el az áruszállítás hatékonyságában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Mintegy 6,5 százalékkal járul hozzá a magyarországi bruttó nemzeti össztermék előállításához.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.