hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A piaci folyamatok teszik szükségszerűvé az árváltozást.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Tavaly novemberben az ipari termelői árak 5,1 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Értékes tapasztalatokkal gazdagodott ausztriai tanulmányútja során a NAK sertéságazati munkacsoportja.

#6
Store Insider
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A KSH összegezte a magyar háztartások 2017-es fogyasztását.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Az árrugalmasság segítségével a jövőre vonatkozóan tudunk döntést hozni.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.