hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 148
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#2
Store Insider
2019-01-08

Komoly gondok előtt áll a hazai gyümölcslégyártás: rohamosan csökken a felhasználható alapanyag.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Európa-szintű húsmarhatenyésztési tanácskozás zajlott Lengyelországban.

#5
Store Insider
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#7
Store Insider
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Hogyan kell elkerülni a veszélyeket és veszteségeket a promócióknál?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.