hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Magyarországon 50 éve gyártják palackozott formában az italt. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

#5
Store Insider
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

#6
Store Insider
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A cég magyarországi divíziója egyre több könnyebb és környezetkímélőbb palackot használ majd.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.