hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 759
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Az új, gyümölcsízű italok piros csomagolásban kerültek az üzletek polcaira.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A cég 15 éve vezette be a HACCP rendszerét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A jövőben leáldozhat a nagy sörgyárak és a forgalmazók közötti kizárólagos szerződéseknek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Az elmúlt hónapok eseményei nagy hatással voltak a hazai kulturális élet működésére is.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

Szénsavas változattal bővül a Theodora KÉKKÚTI természetes ásványvíz termékcsaládja.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Saját adománya mellett jótékonysági gyűjtést is indított az ásványvízmárka.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-05

A biológiai alapú sörfőzési technológiák fejlesztését szeretné megoldani a Pécsi Sörfőzde Zrt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A Magyar Vöröskereszt rendelkezésére bocsátja hirdetőfelületeit a Coca-Cola Magyarország.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Az áruházlánc egységeiben kapható termékek garmadája kap új csomagolást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.