hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 978
#1
Store Insider
2019-04-17

Az ünnephez szükséges élelmiszereket és más árucikkeket kínálók eséllyel számíthatnak revizorokra.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Az elmúlt évben a 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10%-kal nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

A KSH – Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel elemzése.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hivatal összegezte tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzése első félidejének tapasztalatait.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

Számos újdonsággal készül a húsvétra az Auchan.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

#7
Store Insider
2019-04-10

5+1 őrült ételpárosítás, amelynek nem lenne szabad működnie.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A tavalyi szintet is meghaladhatja az értékesítés az ünnepek alatt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

Főleg kreatív vagy szabadtéri játék kerül az ünnepi kosárba.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.