hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 115
#1
Store Insider
2019-03-18

A Lucart kimutatta, hogy újrahasznosított WC-papírral 80% megújuló erőforrás és 38% víz takarítható meg.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-19

LIFE program: 116,1 millió euró a körforgásos gazdaságra való átállás elősegítésére.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-04

A kazahoknak a szarvasmarha tenyészállatok mellett tejelő marha, bárány, baromfi, sertés és vetőmag importjára is szüksége van.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Az agrárminiszter szerint például az ekével és a műtrágyával hasonló szinten reformálja meg a mezőgazdaságot.

#6
Store Insider
2018-11-26

„Intelligens logisztika a fenntartható fejlődésért” konferencia az innovatív logisztikáért.(X)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A klímaváltozás nem pihen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Angol nyelven.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Ezentúl sokkal könnyebben csomagolhatja el az étkezések után keletkezett, de még fogyasztható maradékot.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.