hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Több új üzeltet is terveznek nyitni.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#7
Store Insider
2017-07-06

Országszerte már 67 OMV benzinkúton működik éjjel-nappali SPAR express üzlet, ahol kényelmesen és gyorsan intézhetik az autósok bevásárlásaikat és tankolásait egyszerre a hét minden napján. (x)

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Melyik 25 Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr? A Kreatív háromrészes márkalistájának első része.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-06-17

Hat darab van belőlük.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-06-15

A munkaerőhiány ellehetetleníti az üzemmód további kiterjesztését..

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.