hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Store Insider
2019-03-05

Látványkonyhával is készült az Agrármarketing Centrum a FOODEX Japan kiállításon. Az eseményen 14 magyar kiállító mutatkozik be az ázsiai piacon népszerű termékekkel.

#2
Store Insider
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Az Agrárminisztérium új, állami minősítési rendszerrel szeretné kiváltani az összes egyéb minőségi emblémát.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Továbbra is a hazai élelmiszerek népszerűsítése a fő cél.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hatóság idén kiemelt figyelmet fordított a fűszerezett, pácolt, előkészített húsokra, a grilltermékekre.

#8
Store Insider
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Az európai bizottság közzétette a 2020 utáni közös agrárpolitikát meghatározó rendelettervezeteket.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

A kilépés után is szükség lesz az uniós munkaerőre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.