hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 68
#1
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Elsősorban a tejtermékek, az olajos magvak és a cukor drágult.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#4
Store Insider
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

2016 májusa óta nem voltak ilyen alacsonyak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Februárban 1,1 százalékkal emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A cukor jelentős drágulása mellett a tejtermékek ellenértéke drasztikusan csökkent.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Növényi olajok nyomják a nemzetközi élelmiszer árakat, közben a búza és kukorica iránti kereslet lanyhul.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.