hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 315
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

A növényi olajok és a tejtermékek nyomták meg a FAO élelmiszerár-indexét, míg a hús és rizs ára csökkent.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Egy pandémia hatásai: Kurucz Péter, kereskedői kapcsolatok igazgató, Nielsen Connect.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-07-27

A nyugdíjasok viselik a legrosszabbul.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

1300 forinttal drágább egy átlagos nagybevásárlás, mint tavaly ilyenkor.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-12

A citrom 45 százalékos és a narancs 43 százalékos áremelkedése is kiemelkedő.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-12

A magyar élelmiszerárak az uniós átlag árszínvonal alatt helyezkednek el. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Május közepén már megállt a lejtmenet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A kormány továbbra is védi az élelmiszerbeszállítókat a nagyobb kereskedőknek történő eladásoknál.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Videokonferencián tekintették át az új uniós költségvetés és a Green Deal agráriummal összefüggő kérdéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.