hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 287
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

Az élelmiszerárak emelkedése begyorsult, az üzemanyagoké lassult.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-06

Felfelé kúsznak az élelmiszerárak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az eljövendő évtizedben 100 milliárd forintnyi beruházást tervez megvalósítani a vállalat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban - az élelmiszerárak is nagyot emelkedtek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor olcsóbbak lettek.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Főleg a szezonális élelmiszerek ára emelkedett, a tejtermékek ára viszont csökkent.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az élelmiszerárak emelkedése növelte az inflációt - nyilatkozta az MNB főosztályvezetője.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Elsősorban a tejtermékek, az olajos magvak és a cukor drágult.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

41 százalékot zuhant az alma termelői ára októberben.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.