hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14542
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

A rászorulóknak a jótékonysági szervezet munkatársai juttatják majd el az adományokat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Több mint 200 tonna sonkával készül az ünnepre a vállalat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Az exporton belül nőtt a magas feldolgozottságú termékek aránya.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#6
Store Insider
2019-03-22

Duna-Tisza közi Agrár Expót és Gasztronómiai fesztivált 2019. március 23-24-én Kiskőrösön.

#7
Store Insider
2019-03-22

Elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű és minőségű víz az agrárium számára.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Újabb tudós figyelmeztetett a sóbevitel mérséklésének hatására.

#9
Store Insider
2019-03-21

EU-s pénzből „intelligens élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszert” épített ki a Nébih.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.