hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14821
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

A WRI riportja szerint a genetikailag módosított termények alkalmazása nemsokára nélkülözhetetlen lesz.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

Hogyan lehet meglovagolni a mentes és tudatos healthy-beauty trendet?

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

Az európai átlaghoz hasonló elvek alapján hozzák meg honfitársaink is élelmiszer-választási döntéseiket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

A férfiaknak szánt étrend-kiegészítő forgalmazását végleg megtiltotta a Nébih.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-18

A hivatal szakemberei számos minőségi és jelölési hibára bukkantak a teszt folyamán.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-18

Aggasztó globális trendekre hívja fel a figyelmet az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-17

A cég növényi alapú összetevőkből próbálja létrehozni a terméket.

#8
Store Insider
2019-07-16

Az év első felében mentett élelmiszerből készített több mint 1.250.000 élelmiszercsomagot osztott ki az Élelmiszerbank.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-16

A Bizottság is támogatja a hosszú távú élőállat szállításokra vonatkozó magyar intézkedéseket.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

A fiatal cégek magyar befektetőkkel ismertették meg a tevékenységüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.