hirdetés
2019. november. 12., kedd - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15104
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

Az online bevásárláshoz újrapapír táskákat kínál az áruházlánc.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

Egy nemrég megkötött kereskedelmi megállapodás ágyazhat meg a kivitel jelentős növekedésének.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

Októberben 2,9 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Kevesebb állati fehérje és banánbetegség - FAO elemzés a világkereskedelmi trendekről.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Az elmúlt tíz év étrendkiegészítő-vizsgálatainak tanulságai az Ésszel a kosárba cikksorozatában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

Elindult a „Nutrition for Zero Hunger” kezdeményezés.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

Fellendülhet a minőségi élelmiszerek kereskedelme az unió és a világ legnépesebb állama között.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A magyar állam a fekete földrész egyes régióinak mezőgazdasági fejlődését igyekszik elősegíteni a projekttel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.