hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15703
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom volumene 1,8 százalékkal emelkedett.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A hatóság csaknem 236 tonna terméket vont ki a forgalomból a szabolcsi vállalkozásnál.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

(Bizonyos határokon belül) mindenki megtalálhatja közöttük az ízlésével leginkább harmonizáló készítményt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

Június második felében faragtak egy nagyot a mínuszokból a vásárlók.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A negyedik hónapban 561 millió euró volt a külkereskedelmi mérleghiány.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Az élelmiszerek frissességi szintjének meghatározására alkalmas érzékelőket nyomtatgatnak Iowában.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

2020. július 1-ével elstartolt a Nébih chat alkalmazása: Nébo, a chatbot. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.