hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 354
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

Az Aldi idén is támogatja a Bátor Tábort, amelyet most digitálisan rendeznek meg.  

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Tesco Magyarországon az előző évhez képest 36 százalékkal kevesebb élelmiszerhulladékot termelt.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A vészhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-02

A járványhelyzetben is segíti a különleges ellátást igénylő gyermekeket a COOP.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A Zalai Szafari Klub Vadásztársaság két tonna vadhúst adományozott nélkülöző zalaegerszegi családoknak.

#6
Store Insider
2020-05-13

A Magyar Vöröskereszt munkatársaira gondolt a Bonduelle, eddig mintegy 100 ezer adag konzervvel.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-08

A Tesco áruházak a vészelyzet kihirdetése óta 552 ezer kilogramm élelmiszert adtak át a rászorulóknak.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-04

Százezer darab tojást ajánlott fel többek között kórházaknak, idősotthonoknak a Farm Tojás Kft.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A Magyar Vöröskereszt rendelkezésére bocsátja hirdetőfelületeit a Coca-Cola Magyarország.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-16

A Danone több módon is segíti a rászorulókat; a vállalat a dolgozóiról sem feledkezik meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.