hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 760
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

A Nyírzem cégcsoport 20, a Mecsek Füszért 70 éve alakult meg. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Mennyiben követel meg más paramétereket egy kényelmi üzlet?

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az élelmiszerforgalom bővülésének mértéke mindazonáltal 2017 áprilisa óta a legalacsonyabb volt.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A tavalyi szintet is meghaladhatja az értékesítés az ünnepek alatt.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Februárban a kiskereskedelmi forgalom 8,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A digitalizációnak és a folyamatos online jelenlétnek köszönhetően átalakulnak az ösztönzés technikái.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.