hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Növényvédő szerekkel kapcsolatos kérdéseket válaszol meg a Wessling.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-21

A mikroorganizmusok fontos szerepet játszanak az élelmiszer-biztonságban. Mire kell figyelnünk?

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

 A hivatal évek óta végzi a tisztességtelen piaci magatartás felderítését is.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

A mintákat hazai és osztrák áruházláncok kiskereskedelmi egységeiből szerezték be.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-07-15

Veszélyben a vámpírbárok: bekeményítettek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-27

A határérték feletti benzolszármazék-tartalmuk miatt kellett eltávolíttatni a polcokról a halkonzerveket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-07

Tavaly decemberben 230 db tartós termékre és 43 db élelmiszerre vonatkozó fogyasztói panasz érkezett a fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-12-06

A nem élő, egész halaknál a kopoltyún belüli terület színe árulkodó lehet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-10-15

A folyamat bonyolódásával lépést kell tartania az élelmiszer-biztonságnak is.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-03-19

A rossz időjárás okozta áramkimaradás miatt a családi hűtőszekrényekben megromlott csaknem hat mázsa húst adtak le.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.