hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1041
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Pontosabban sikerült élelmiszerként elismertetni egy eddig is létező anyagot.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Az esemény fókuszában egyebek mellett az élelmezésvezetők munkájának támogatása áll.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Új magyar termékcsoportokkal is megjelenik az Agrármarketing Centrum.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A biomassza alapú gazdaságra fókuszál a részleg.

#5
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

A szektorban jelentkező kihívásokról és a lehetséges megoldásokról beszélt Nagy István.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A pulyka húsa könnyed, egészséges választás a nagy lakomák idején.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

A szárazáruk és a pácolt húskészítmények gyártása is bekerült a NAK oktatási célú programjának repertoárjába.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Az ellenőrök élelmiszer-biztonsági szempontból súlyosan kockázatos körülményeket találtak az egységekben.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Kereskedelmi főzdék nevezhetik a tételeiket az országos szintű megmérettetésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.