hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 215
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A hozzánk látogatók 60 milliárdot hagytak a magyar élelmiszerboltokban.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

Az ellenkezőjét csinálja az Amazon annak, amit eddig tett. Az interneten született Amazon egyre inkább hagyományos boltokban gondolkodik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Az internetes és csomagküldő szolgálatoknál féléve a legszerényebb mértékben nőtt a kereslet.

#4
Store Insider
2019-02-04

Keletről keletre – terjeszkedik a szibériai diszkont-lánc.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Újabb, immáron 14. üzletét nyitotta meg a Manna ABC.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-29

A környezettudatos jelölőrendszer a többi országot is a tudatosabb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

A két budapesti és az erdőkertesi áruházak kialakítása 810 millió forintból valósult meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-08-21

amit ruhákban és ételeken rejtettek el úgy, hogy a többség valószínűleg észre sem veszi azokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.