hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 254
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Márciusban a fővároson kívül minden megyében nőtt az üzletek forgalma az év elejihez képest.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A kormány továbbra is védi az élelmiszerbeszállítókat a nagyobb kereskedőknek történő eladásoknál.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A vészhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-02

A koronavírus a bérjegyzéket is megmarta, ennek jelei a statisztikából is kiolvashatók.

#7
Store Insider
2020-06-02

Fennállásának 15. évfordulóját ünnepli a Manna ABC.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-22

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

2010 óta 25 ezerrel lett kevesebb az üzlet.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.