hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Store Insider
2019-02-06

Növényi tejet, zöldségeket és közösségi étkezéseket ajánlanak a kanadaiaknak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

A Nébih által megvizsgált termékek azonban hemzsegnek a jelölési hibáktól.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Vietnám után a cég öt további országban vezeti a blokklánc alapú nyomonkövetési rendszert.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az Európai Bizottság nyilvántartásba vett egy polgári kezdeményezést, de még évekbe telhet a bevezetése.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-29

A környezettudatos jelölőrendszer a többi országot is a tudatosabb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Új weboldal segíti a tudatos táplálkozásra törekvő tanácstalan vásárlók felvilágosítását.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az EB útmutatót készített a tisztességtelen gyártói magatartás hatékonyabb tagállami kezelése érdekében.

#9
Store Insider
2017-09-26

Az Európai Bizottság segítséget nyújt az élelmiszerek minőségének biztosítására.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-20

Július 20-tól különböző jelölések kiegészíthetők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.