hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 59
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Többek között a fogyasztói érdekek szem előtt tartását szeretnék közvetíteni az új névvel.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

A modern megoldások alkalmazásával gördülékenyebbé és kiszámíthatóbbá tehető az élelmiszerellátási lánc.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

2022-ig mintegy 12 milliárd forint áll rendelkezésre a génmegőrzési célok megvalósítására.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

#9
Store Insider
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#10
Store Insider
2018-02-06

Élelmiszer-hamisítás, eredetiség igazolása, nyomonkövetés és biztonság.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.