hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Aggasztó jelentést adott ki a világ élelmezésének kilátásairól a FAO.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A brit kiskereskedők megkezdték a készletek felhalmozását.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az esetlegesen alku nélkül megvalósuló brexit akár az élelmiszer-ellátást is drasztikusan megnehezítheti.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#7
Store Insider
2017-08-31

A Gro Intelligence alapítója szerint 2027-re a világ 214 ezer milliárdos kalóriadeficittel néz szembe.

#8
Store Insider
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A FAO élelmiszerár-indexe ismét növekedésnek indult.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Gyakoribbá válik a túlsúly és elhízás, és velük együtt betegségek egész sora érkezik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.