hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

Valószínűleg a vaddisznók természetes vándorlása során jutott a térségbe a betegség.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Új projekttel segítené elő az egyéni élelmiszerpazarlás mértékének csökkentését az Élelmiszerbank.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számos lépéssel kívánja csökkenteni a műanyag felhasználást üzleteiben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

4-6. osztályos általános iskolai tanulók részére hirdetik meg a vetélkedőt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Az élelmiszerhulladék megfelezését célzó stratégiát fogadott el a német kormány.

#6
Store Insider
2019-01-18

Aki egy közelebbi szavatossági idejű terméket vásárol, már tett egy fontos lépést az élelmiszerpazarlás ellen.

#7
Store Insider
2018-11-07

Az AccorHotels újra csatlakozott az Élelmiszerbank Adománykonvojához az Élelmezési Világnapon.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

A szakemberek Pásztó-Mátrakeresztes külterületén talált vaddisznótetemekben azonosították a fertőzést.

#9
Store Insider
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Az állategészségügyi szakemberek haladéktalanul megkezdték a szükséges intézkedések végrehajtását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.