hirdetés
2020. január. 18., szombat - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2676
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Újabb két különadóperben áll győzelemre a kormány az Európai Bíróságon.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Kézműves finomságokkal, hagyományőrző programokkal várja hazánk a berlini Nemzetközi Zöld Hét látogatóit.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

A vállalat megközelítőleg 2 milliárd svájci frankot ruház be.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-15

A GVH ellentmondó piaci adatok miatt eljárást indít a Master Good és a SáGa Foods összefonódásának ügyében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-14

Az élelmiszeripar az októberi 7,8 százalékosról 4,5 százalékra lassult.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

Az agrárminiszter szerint a gazdák kiszámíthatóságra és stabilitásra számíthatnak a támogatáspolitikában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

Egy nyitrai járásban lévő település kistenyésztőjének csirkeállományában bukkant fel a vírus.

#8
Store Insider >> pályázat
2020-01-09

Tovább lehet pályázni a rövid ellátási láncot támogató felhívás forrásaira.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-06

A korábbi évekhez képest a Nébih által biztosított elektronikus bevallási felületen változás történt.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-03

A FÉSZ elnöke szerint 2019 első félévében is nőhetett a magyar áruk polci részesedése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.