hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2528
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

Az európai átlaghoz hasonló elvek alapján hozzák meg honfitársaink is élelmiszer-választási döntéseiket.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-17

A cég növényi alapú összetevőkből próbálja létrehozni a terméket.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-15

A cég összetett élelmiszeripari beruházást valósít meg az összegből.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-12

Díjjal honorálja a táplálékfecsérlést csökkentő praktikákat a Nébih.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

A Magyar Pékszövetség idei Kenyérversenyére csaknem félszáz nevezés érkezett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

A cég Európában elsőként Belgiumban vezeti be a környezetbarát csomagolást.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-09

Termékelőny: Mérsékelt zsírtartalom, sokféle hasznosanyag.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-08

A Japánba irányuló sertéshúskivitelt érintő engedményeket igyekszik kieszközölni a magyar állam.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

Az élelmiszer, ital és dohánytermék gyártása az ipari átlag alatti mértékben bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.