hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2812
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Erősítenék a hazai élelmiszer-alapanyagok közétkeztetésbe kerülését.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A két új pályázat a koronavírus-járvány okozta válság átvészelésében nyújt segítséget a termelőknek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Tesco Magyarországon az előző évhez képest 36 százalékkal kevesebb élelmiszerhulladékot termelt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Az EU némely célkitűzése ellen a WFO éves közgyűlésén is szót emelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A kormány továbbra is védi az élelmiszerbeszállítókat a nagyobb kereskedőknek történő eladásoknál.

#8
Store Insider
2020-06-23

A korábban nagy sikerrel futó eseménysorozatra már regisztrálhatnak a hazai vállalkozások.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Megjelentek az agrár- és élelmiszeripari cégek által igénybe vehető átmeneti támogatásokról szóló rendeletek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.