hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2572
#1
Store Insider
2019-09-20

GS1 nyomonkövetési szakértőként versenyképes, értékes, nemzetközi innovációkon alapuló szaktudást sajátíthat el. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

A „Tanuljunk együtt!” programsorozat keretében rendezett gyakorlati napot a résztvevők tanulságosnak találták.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

Az üzem kapacitása évi 100 ezer tonna lesz.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-16

4 milliárdból valósult meg a Zalaco Zrt. új termelőüzeme. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Idén nagy hangsúlyt helyeznek a fiatalok megszólítására az ország egyik legnagyobb élelmiszeripari eseményén.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-13

Mintegy 70 milliárd forint támogatásban részesülhetnek idén az élelmiszeripari vállalkozások és borászatok a vidékfejlesztési programban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

A Nestlé megnyitotta az élelmiszeriparban egyedülálló csomagolástechnikai kutatóintézetét

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

Tartós élelmiszert juttatott el hátrányos helyzetű családoknak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.