hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2654
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

A cég hajlékony alapanyagra, műanyagra és papírra nyomtatja élelmiszeripari termékek csomagolását.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-05

A nemzetgazdaság első féléves külkereskedelmi többletének több, mint a felét az agrárium adta.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Nagyvállalati partnerekkel erősítve indul az első hazai agrárinkubátor program.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Gyümölcsözőnek bizonyult a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Élelmiszerekkel kapcsolatba kerülő anyagokból az életünk során közel fél kg mennyiséget fogyasztunk el.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Hallgatói ötletek versenyeztek a Szent István Egyetemen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A 2,2 milliárd forintot meghaladó összegű beruházás átfogja a termelési folyamat jelentős részét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Pályaorientációs szakmai délutánt szervezett az Agrármarketing Centrum

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Nem arról van szó, hogy a jelenleg kapható tejtermékek ne lennének egészségesek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.