hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2732
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A járvány elleni intézkedések nem befolyásolhatják az élelmiszerellátást negatívan - A WHO, a FAO és a WTO közös nyilatkozata.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A magyar mezőgazdaság és az élelmiszeripar 25 millió ember ellátására képes - állítják.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-30

Nagy István és Győrffy Balázs podcast beszélgetése a koronavírus-járvány agráriumra gyakorolt hatásairól.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Az agrárminiszter szigorú intézkedéseket sürget az élelmiszerek árának helyenkénti drasztikus emelése miatt.

#5
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2020-03-26

Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-26

Minden megyében akrárkoordinációs munkacsoportok segítik a gazdálkodókat és az élelmiszeripart.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Új nyitvatartási rendet és további óvintézkedéseket vezet be egységeiben az áruházlánc.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-26

A Maspex több ezer Apenta Vitamixx (vitaminozott és ízesített) ásványvizet juttatott el két dél-pesti kórháznak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

Az élelmiszeripar legkülönbözőbb szereplői olvashatnak hasznos tanácsokat a hivatal új tájékoztatóiban.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-23

Hogyan lehet egy vállalkozás az állam számára létfontosságú? 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.