hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1776
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hivatal összegezte tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzése első félidejének tapasztalatait.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

2018-ban a baromfiágazat teljesítménye miatt 8 százalékkal még bővülni is tudott.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

Nagyjából fele arányban étkezési búzalisztet tartalmaznak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A Nébih megkezdi a tájékoztató és adatbekérő levelek postázását az érintett termelők részére.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Az ellenőrök élelmiszer-biztonsági szempontból súlyosan kockázatos körülményeket találtak az egységekben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-29

Az országos tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzés eddigi tapasztalatairól beszélt a Nébih szakembere.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

A műsor folyamán keltetőbe helyezett tojásoknak szurkolhatunk, hogy elsőként keljenek ki.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

DON toxin szennyezettsége miatt két zabkása már a legelején elbukott a Nébih terméktesztjén.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Húsvét végéig tart az ellenőrzés-sorozat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.