hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 597
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Szupermenta csemegeuborka teszt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A változtatás többek között az élelmiszerlánc-felügyeleti hatóság jogkörét is bővíti.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Az Európai Bíróság a kormánynak adott igazat az élelmiszerlánc-felügyeleti díj ügyében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásának idei határideje valójában a nyár második napja.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

Május 31-e az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallási határideje.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Húsvét előtt egyszerre 64 véletlenszerűen kiválasztott üzletben jártak ellenőrök.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A kezdeményezés célja, hogy bővüljenek a nehéz helyzetbe került magyar termelők értékesítési lehetőségei.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-23

Pseudomonas aeruginosa baktérium jelenlétét mutatták ki a termékben.

#9
Store Insider
2020-02-14

A SIRHA innovációs termékversenyen a CERES NEW LINE TERMÉKCSALÁD II. helyezést ért el.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-04

A Sirhán elhangzott beszédében az államtitkár kedvező képet festett az ágazatról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.