hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-08

A Tesco áruházak a vészelyzet kihirdetése óta 552 ezer kilogramm élelmiszert adtak át a rászorulóknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-26

Az élelmiszerpazarlásra és a tudatos vásárlás fontosságára hívja fel a figyelmet a K&H.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-06

Tesco: közel 25 ezer tonnányi mentett élelmiszerrel a pazarlás ellen.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Az áruházláncok szívügye az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Országosan több mint 200 áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a karitatív szervezet.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

Az újratermelődésük mérséklése és az újrahasznosításuk érdekében egyaránt számos lépést tesz az áruházlánc.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

A cég Somogy és Tolna megyei egységeinek immár mindegyike részt vesz a permanens jótékonysági akcióban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

A Tesco élelmiszer-pazarlás elleni kampánya ezüst díjat nyert az International Business Awards 16. fordulóján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.