hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

4-6. osztályos általános iskolai tanulók részére hirdetik meg a vetélkedőt.

#2
Store Insider
2019-03-01

784 tonna élelmiszert mentett 2018-ban az ALDI az Élelmiszerbankkal együttműködve.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Az élelmiszerhulladék megfelezését célzó stratégiát fogadott el a német kormány.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

4 nagy lánccal és több mint 70 élelmiszeripari gyártóval dolgozik együtt az Élelmiszerbank.

#5
Store Insider
2019-01-18

Aki egy közelebbi szavatossági idejű terméket vásárol, már tett egy fontos lépést az élelmiszerpazarlás ellen.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

A Tesco plakátokon hívja fel a vásárlók figyelmét az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára.

#7
Store Insider
2018-11-08

Hajdú-Bihar megyében jött létre az első helyi Élelmiszerbank Magyarországon.

#8
Store Insider
2018-11-07

Az AccorHotels újra csatlakozott az Élelmiszerbank Adománykonvojához az Élelmezési Világnapon.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.