hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 175
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

Fókuszban a fenntarthatóság, és ha belelapoznak, megtudhatják azt is, kik lettek az idei „Az Év Boltja 2020” versenyünk győztesei!

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

Amerikai tudósok glükózfaló baktériumok bevetésével kívánnak részt venni az élelmiszerpazarlás elleni harcban.

#4
Store Insider
2020-05-22
Tudta, hogy az előállított élelmiszerek 40%-a sosem jut el a fogyasztókhoz? Ez most megváltozhat.
#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-08

A Tesco áruházak a vészelyzet kihirdetése óta 552 ezer kilogramm élelmiszert adtak át a rászorulóknak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-16

Rajzpályázattal és játékos foglalkoztató füzettel támogatja a speciális munkarendben zajló tanítást a hivatal.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A járvány elleni intézkedések nem befolyásolhatják az élelmiszerellátást negatívan - A WHO, a FAO és a WTO közös nyilatkozata.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-26

Az élelmiszerpazarlásra és a tudatos vásárlás fontosságára hívja fel a figyelmet a K&H.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-17

Elindult a JótÉtel, a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú kezdeményezése.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-06

Tesco: közel 25 ezer tonnányi mentett élelmiszerrel a pazarlás ellen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.