hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 130
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Öt klímabarát tipp és Thomas Pesquet asztronautával készített kampányvideó.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

IV. Közép-európai Élelmiszer-pazarlás Elleni Konferencia Prágában.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a fenntartható agráriumért szervezett ösztöndíjpályázatát a pénzintézet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Két év alatt 43 százalékos csökkenést sikerült elérni.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Új projekttel segítené elő az egyéni élelmiszerpazarlás mértékének csökkentését az Élelmiszerbank.

#7
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

4-6. osztályos általános iskolai tanulók részére hirdetik meg a vetélkedőt.

#9
Store Insider
2019-03-01

784 tonna élelmiszert mentett 2018-ban az ALDI az Élelmiszerbankkal együttműködve.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Az élelmiszerhulladék megfelezését célzó stratégiát fogadott el a német kormány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.