hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A változtatás többek között az élelmiszerlánc-felügyeleti hatóság jogkörét is bővíti.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Az államban ezentúl tilos lesz az azonos csomagolású, de eltérő kvalitású élelmiszerek árusítása.

#3
Store Insider
2017-05-08

A minőségügyi területen vitathatatlanul a legnagyobb változást a minőségbiztosítási, majd minőségirányítási rendszerek bevezetése jelentette. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-05-17

Az Unió diszkriminatívnak találta őket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-10

Új elemként a biogazdálkodók fellebbezhetnek a termékeik kifogásolt minősítése ellen.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-03-09

Sok fogyasztó kétkedve fogadja a gyártók által kommunikált üzeneteket, a termékcsomagoláson feltüntetett információkat, és azt gondolják, hogy a gyártók az üzleti érdekek miatt hazudnak.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-01-31

Ráfizethetnek azok a tojástermelők, akik nem komfortosítják tyúkketreceiket. Két hónapjuk van az átállásra.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2011-11-10

Ha egy áruházlánc a saját neve alatt árul élelmiszert, akkor a jövőben több felelősséget kellene vállalnia.

2011-01-31

Az élelmiszertörvény szabályoz sok mindent a biztonság miatt. A végrehajtási rendelete szintén kellő nyomatékot, hogy ne kerüljenek nem megbízható élelmiszerek kereskedelmi forgalomba.

#10
Store Insider
2010-09-21

A Vidékfejlesztési Minisztériumban folyik a Magyar Élelmiszerkönyv szabályrendszerének átalakítása. Az átalakítás során az érvényben lévő szabályozás kiegészül a magyar hagyományokra, illetve a magasabb szintű minőségi elvárásokra alapozott önkéntes rendszerrel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.