hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Ki tudja-e használni a DNS-adatbázisokat a kereskedelem?

#3
Store Insider
2019-10-17

11 startuppal bővül a Start it @K&H inkubációs program.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

A vásárlók körében egyre kedveltebb az egészségtudatos életvitelt támogató kezdeményezés.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Az egészséges táplálkozásra nevel a világ legnagyobb U12-es gyermek labdarúgó tornája.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A legnagyobb nemzeti szűrőprogramhoz idén a Danone kiemelt stratégiai partnerként csatlakozik.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-13

Román Balázs távozik, Pál Zsombor érkezik testvérlapunkhoz..

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.