hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3698
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-13

Farkas Sándor bejelentette, hogy a 79. OMÉK partnerországa Marokkó lesz.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-13

A negyedik hónapban az ipari termelés 6,3 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-13

Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Számos új termékkel készül az ALDI a grillszezonra.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

Az éves fogyasztásnak jelenleg csak mintegy 50-60 százalékát tudja lefedni a hazai termésmennyiség.

#6
Store Insider
2019-06-11

Fröccsben a rozé, prémiumborként a fehér tarol a fesztiválokon.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A KMV és a PepsiCo egyesült vállalata felvásárolja a szerb Knjaz Miloš ásványvíz- és üdítőital-gyártót.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

Eredményes évet zárt a 20 áruházat működtető Praktiker: tovább folytatja áruházainak modernizálását.

#9
Store Insider
2019-06-06

HENT-OGYÉI: a magyarok 40%-a szerint kockázatos az internetes gyógyszervásárlás.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-04

Jövőre kezdődhet el a Pick új gyártóüzemének építése Szegeden.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.