hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3660
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Bankkártyával csak minden ötödik magyar fizet napi szinten. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hivatal összegezte tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzése első félidejének tapasztalatait.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

Számos újdonsággal készül a húsvétra az Auchan.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#6
Store Insider
2019-04-11

Fontos változásokra kell készülni az online számla beküldés kapcsán, elkerülendő az érvénytelen adatszolgáltatást.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

A Berlin International Beer Competition zsűrije díjazta a FIRST Craft Beer termékeit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A tavalyi szintet is meghaladhatja az értékesítés az ünnepek alatt.

#9
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

Nem is kevéssel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.