hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3631
#1
Store Insider
2019-03-18

A Lucart kimutatta, hogy újrahasznosított WC-papírral 80% megújuló erőforrás és 38% víz takarítható meg.

#2
Store Insider
2019-03-14

Az EKD támogatásról szóló kormányrendelet módosítása, ami több szempontból is kedvező.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A vállalat 800 munkahelyet teremt a magyarországi beruházással.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az előző negyedévi mélyponthoz képest javultak a hazai vállalatok eredményvárakozásai.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-08

Új név, új dizájn, bennfentes tartalom - az online oldalunkon is!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Ázsiában hódít a Te-Food blockchain-alapú megoldása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.