hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-20

Az idei évi beruházásokkal összesen 100 Coop üzlet működik majd napelemes technológiával.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

A kitüntetéseket Varga Mihály adta át a szakembereknek.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2014-11-11

NGM: a gazdasági bővülés húzza a kereskedelmet is.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-09-11

Igazi hagyománnyá érett a Coop Rally, amely az idén nyolcadik alkalommal, csütörtökön rajtol el. A több mint 90 autóval versenyző résztvevők ebben az évben a cégcsoportnak az ország keleti részén működő partnereihez látogatnak el.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> COOP
2013-06-04

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyébe érkezett a COOP „Együtt az egészségért!” 2013 programsorozata.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> COOP
2013-05-08

Az egészséges életmód és a megelőző szűrővizsgálatok népszerűsítése áll a COOP üzletlánc „Együtt az egészségért!” 2013 programsorozata középpontjában.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> COOP
2010-07-27

Az Unió Coop Zrt. és a Coop Csoport ⃰  2 millió Ft-ot ajánlott fel a miskolci Szimbiózis Alapítványnak az árvíz okozta károk enyhítésére. Az a alapítványnak hat milliós kárt okozott a felhőszakadás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.