hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1249
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A minőség már jobban számít az árnál.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-25

Interjú Ondré Péterrel, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjével.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

Az elmúlt hétvégén véget ért a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe programsorozat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A túlzásba vitt sóbevitel súlyos egészségügyi következményekkel járhat.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült a SPAR Magyarország.

#7
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-06-11

A jeges édességről a vegán és gluténmentes étkezést folytatóknak sem kell lemondaniuk.(x)

#8
Store Insider
2019-06-11

Az élelem jövője szimpóziumon az ENSZ FAO főigazgatója az élelmiszerláncok átalakítása mellett állt ki.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-03

A hétvégén elindult a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe programsorozat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

A következő öt évben további 150 hallgató vehet részt a sikeresen működő Nestlé kurzuson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.