hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1271
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nyáron a Tescóban például harmadával nőtt a forgalmuk.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A tej és tejtermékek előnyeit és fontosságát már 10-ből 8 kiskamasz ismeri.

#3
Store Insider
2019-09-06

A megkérdezettek 15,8%-a csak egy kávét iszik, míg a többség (36,1%) csak péksüteményt vagy szendvicset.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A projekt részét képező reklámok a gasztronómiai újítások öröme köré épülnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A 2019-2020-as tanévet illetően az Európai Bizottság 250 millió eurót különített el a célra.

#6
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-08-28

Új marketing üzemeltetési vezető a Coca-Cola HBC Magyarországnál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

A hektikus időjárás kissé megtépázta az ültetvényeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-21

Újra trendi a magyaros street food evolúció.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-16

Az alma hasznosítási irányok közötti megoszlása várhatóan ebben az évben is 1/3 étkezési és 2/3 ipari alma lesz.

#10
Store Insider
2019-08-13

Nyáron fokozottan fontosak a higiénés konyhai alapszabályok: a friss táplálékokat a baktériumok is kedvelik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.