hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 155
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Újból gyógyszer-hatóanyag jelenléte miatt kellett kivonni a forgalomból egy potencianövelő készítményt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett megszüntetni az értékesítésüket.

#5
Store Insider
2018-11-22

A hazai gyógynövényeknek az exportértékesítés mellett jelentős a belföldi piaca is.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#7
Store Insider
2018-11-13

A magyar fiatalok csaknem fele fogyasztott valamilyen étrend-kiegészítőt az elmúlt évben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Gyógyszer-hatóanyagot tartalmazó, férfiaknak szánt készítmények miatt intézkedett a Nébih.

#9
Store Insider
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Egy augusztus végi ellenőrzés folytatásaként potencianövelő készítményeket vont ki a forgalomból a Nébih.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.